דיני משפחה וירושה – באילו מקרים כדאי לעבוד מול חוקר פרטי?

דיני משפחה הינם תחומים אמוציונליים במיוחד, שיכולים לגרום לקרעים של ממש בין בני משפחה. במהלך הפעילות שלנו בתחום, אנו נתקלים לעיתים קרובות בבגידות בין בני זוג, להן השפעות קריטיות בדיני המשפחה, כמו גירושין ומשמורת. בנוסף, ישנן גם לא מעט מריבות וסכסוכים עקב צוואות של הורים, עם ירושות הפועלות רק לטובתו של אחד מהאחים, באופן המעורר חשד. לאחר מעקב ייתכן כי צוואות אלו יתגלו כלא תקפות.

סיטואציות בהם אנחנו מסייעים ללקוחות:

  • הוכחת בגידה של בן או בת זוג כעילה לגירושין.
  • ענייני משמורת בין בני זוג – כשירות הורה.
  • סכסוכים משפחתיים – צוואות לא חוקיות, העברת נכסים שלא כדין.

חשוב לדעת – אנחנו מודעים לרגישות הגבוהה הנדרשת בתחום דיני המשפחה והירושה. לכן אנחנו פועלים באופן דיסקרטי במיוחד, על מנת להשיג את ההוכחות הדרושות מבחינה משפטית.

דיני משפחה וירושה – ההוכחות הדרושות בזמן

המשרד שלנו נחשב לבין המשרדים המובילים בארץ בתחום החקירות והמעקבים. אנחנו פועלים מתוך תחושת שליחות למען הלקוחות שלנו במטרה שהם יוכלו לנהל את המאבק המשפטי שלהם עם הוכחות ברורות ותקפות. על מנת להשיג זאת, אנו עובדים עם אסטרטגיות שונות אותן פיתחנו במהלך השנים, בשילוב של טכנולוגיות שונות.

אנחנו פועלים בשבילכם מאחורי הקלעים ומקפידים לבצע את החקירות בתחום דיני המשפחה והירושה לפי ובהתאם לחוקי המדינה.  

ארי חקירות ומודיעין עסקי מתמחה במתן שירותי חקירות בדיני משפחה וירושה. צוות חוקרים מיומן יבצעו עבורך חקירה באופן מקצועי ודיסקרטי לחלוטין. את המידע אותו עליך להשיג, תשאיר למקצוענים.

חקירה לגילוי האמת, בניית סיפור רקע וחבירה לנבדק.

 

חקירות כלכליות

דיני משפחה וירושה

דיני משפחה וירושה הינם תחום מורכב עקב הרגישות הגבוהה הכרוכה בהם. אך לבירור מעמיק בסוגיות אלה ישנה חשיבות רבה על מנת שהצדק יצא לאור, וימנע עוול גדול לשאר בני המשפחה. אנחנו פועלים ברגישות רבה למען לקוחותינו על מנת להשיג את ההוכחות הדרושות להצגה בבית המשפט וכל זאת באופן מקצועי ודיסקרטי לחלוטין.