איתורים ומסירות – מתי אנחנו נכנסים לתמונה?

אחת המשימות המורכבות ביותר בהן אנו מתמחים היא בנושא איתורים של אנשים אשר נעלמו עקבותיהם – הן בישראל והן מחוצה לה. מדובר בדרך כלל על אנשים שנעלמו בעקבות סכסוכים בסוגיות כספיות, הן בתחום העסקי והן בתחום המשפחתי. חלק ניכר ממשימות האיתורים האלו נע סביב ביצוע מסירות של מסמכים מבית המשפט, כולל תיעוד של המסירה עצמה על מנת שעדויות אלו תהיינה תקפות בבית המשפט. אך מדובר גם על איתור של פרטים טכניים כמו כתובת חדשה לאחר מעבר דירה או מספר טלפון.

סיטואציות בהן מומלץ להעסיק חוקר פרטי:

  • איתור של אדם אשר הסתבך בחובות וחייב כסף בהוצל״פ ולנושים – אך ״ירד למחתרת״ ונעלמו עקבותיו מאז.
  • איתור של קרובי משפחה אשר ניתק עמם הקשר.
  • איתור בעל חוב לעסק.
  • איתור בעקבות סכסוך בין שותפים עסקיים.

חשוב לדעת – על מנת לבצע פעולות איתורים ומסירות משפטיות, חובה על פי חוק לעבוד ברישיון חוקר פרטי.

בואו לעבוד עם צוות מנצח

לאחר שנים של ניסיון והצלחות מוכחות בתחום האיתורים והמסירות המשפטיות, אנו נמצאים בראש רשימת משרדי החקירות הטובים והמובילים ביותר בארץ. על מנת להצליח בתחום האיתורים והמסירות המשפטיות דרושים לא רק ניסיון ומקצועיות, אלא גם יכולת הסקת מסקנות, יכולת אסטרטגית וגם יצירתיות רבה, העוזרת לגלות מקרים מורכבים.

אנחנו פועלים בשבילכם מאחורי הקלעים ומקפידים לבצע את האיתורים והמסירות המשפטיות בהתאם לחוקי המדינה.

ארי חקירות ומודיעין עסקי מתמחה במתן שירותי חקירות לאיתורים ומסירות משפטיות. צוות חוקרים מיומן יבצעו עבורך חקירה באופן דיסקרטי. את המידע אותו עליך להשיג, תשאיר למקצוענים.

חקירה לגילוי האמת, בניית סיפור רקע וחבירה לנבדק.

חקירות כלכליות

איתורים ומסירות משפטיות

אנחנו עוסקים באיתור של אנשים החייבים כספים בעקבות סכסוכים עסקיים או משפחתיים, כמו פושטי רגל או סרבני גט. המטרה העיקרית באיתור זה היא לבצע מסירה משפטית על מנת שתהייה אפשרות להגיש כתב תביעה כנגד החייבים, ולפתוח בהליכים משפטיים נגדם. תחום הפעילות שלנו הינו בישראל ובחו״ל.