תחום החקירות הפרטיות והמודיעיניות הוא מגוון במיוחד. 'ארי חקירות ומודיעין עסקי' מספקים לכם הצצה לתחום עבודתו של החוקר הפרטי.

כשאנחנו חושבים על חוקר פרטי, האסוציאציה הראשונית שלנו היא על אדם עם כובע בחליפה, בחשכה באמצע העיר. אך המציאות היא מגוונת הרבה יותר מהסטריאוטיפ: עבודתו של החוקר הפרטי מתמקדת במגוון רחב של מעקבים שונים וסוגי חקירות, כמובן בהתאם ליכולות הטכניות של משרד החקירות והיכולות הטכנולוגיות הקיימות.

חקירות פרטיות: באילו תחומים אנו מתמחים?

  • חקירות בכיסוי וחקירות סמויות: בעזרת אמצעים טכנולוגיים, סיפורי כיסוי.
  • מודיעין עסקי: כמו בדיקות רקע לפני העסקת מנהל בכיר בחברה.
  • אימות: רקע פיננסי של שותף עסקי, המסייעים למזער נזקים במקרה של עבודה משותפת.
  • מעקבים: בתחום הזוגי, במקרה שיש חשד לבגידה.
  • איתורים ומסירות משפטיות: איתור חייבים להם תיק בהוצאה לפועל, או כאלה שברחו מהארץ וניתקו קשר עם בני משפחתם או הנושים.

משרדי חקירות פרטיות: איך הם עובדים?

יש לדעת כי כל פעולה – בין אם מדובר על מעקב או איתורים, מתחילה קודם כל באיסוף נתונים ובבניית אסטרטגיית פעולה. איסוף הנתונים כולל שיחה והכרות מעמיקה עם הלקוח כדי לדלות כמה שיותר פרטיים רלוונטיים לפעילות, שיסייעו בשלב הבא לבנות את סיפור הכיסוי או הגישה המודיעינית המתאימה ביותר להצלחת החקירה במינימום זמן. יש לזכור כי רוב החוקרים הפרטיים לא פועלים לבד אלא הם חלק מצוות חוקרים מנוסה, להם היכולות המתאימות לבצע פעילות יסודית ומקיפה.

 חוקר פרטי: באיזה שלב מומלץ לפנות אליו?

פנייה לחוקר פרטי צריכה להתבצע כשיש צורך ממשי ואף משפטי (לדוגמה: גירושין, ירושות וצוואות) בבדיקת הנתונים המוצגים וכמובן כשיש חשד לפגיעה באמון הנוסעות מהסתרת או העלמת מידע קריטי לו השלכות רבות בתחום האישי והפיננסי. גם בתחום העסקת עובדים אנחנו ממליצים לבצע בדיקות אמינות לפני חתימה על חוזה, כדי להימנע מבעיות העלולות להתגלות בעתיד.

 אנחנו מקפידים לפעול בהתאם לחוקי המדינה והגנת הפרטיות בכל פעולה אותה אנו מבצעים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בכל עת לשיחת היכרות ראשונית ולקבלת פרטים נוספים.